BF 6 AH SHU Човновий мотор Honda
84 833 ₴
- В наявності
- Код: 0022003
- +380 (50) 412-42-31Менеджер
Функціональні та конструктивні особливості
4-х тактні підвісні човнові мотори Honda виглядають дуже цікавою пропозицією за рахунок перевіреної і надійної конструкції в поєднанні з рядом сучасних рішень. Також подивіться на схожий підвісний човневий мотор з генератором Honda BF 6 AH SHU.
Основні переваги 4-х тактного підвісного мотора для човнів Honda BF 6 AH SHNU
Вбудований бак.
Конектор підключення до зовнішнього бака (в комплекті не постачається)
Дуже легкий старт
Сучасний дизайн
Новітні технології
Економічний
Тихий
Компактний
Низький рівень вібрації
Мотор з румпельним керуванням та заднім ходом
Зручний у транспортуванні
Ідеально підходить для невеликих човнів
Якщо порівняти колишній і новий BF5, то останній BF5 і BF6 здаються менш громіздким. Вони дійсно дуже зручні при переносі завдяки новому складному румпелю і комфортній ручці.
Двигун верхньоклапанного типу, 1-циліндровий з робочим об'ємом 127 куб. див.
Діаметр та хід поршня становлять 60 х 45 мм.
Головна передача: 2,08:1.
У стандартній комплектації встановлений 3-лопатевий гвинт розмірами: 7-7/8 - дюймовий з кроком в 6-2/3 дюйма або 200x150 мм.
Передбачено три режими роботи редуктора: F, N та R.
Цей набір можна вважати стандартним, ручка перемикача передач встановлена на корпусі двигуна. Сам перемикач дуже зручний, з чіткою фіксацією.
Старт човнового мотора - тільки ручний, але сам процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression".
При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові оберти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна помітити не вдалося – процес відбувається без зауважень.
Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин
У моторах BF5 і BF6 є вихід підключення зовнішнього паливного бака. У нових моделях впроваджено новинку, яку не зустріти в інших брендах моторів - це кнопка миттєвого вимикання двигуна.
Достатньо натиснути один раз, не утримуючи її, щоб двигун зупинився. Як правило, аналогічні кнопки зупинки на подібних моторах мають на увазі, що її треба утримувати до повної зупинки, інакше двигун знову запуститься, якщо відпустити кнопку.
Усі моделі оснащені системою попередження про низький тиск масла. На передній стороні двигуна розташований добре помітний індикатор, який постійно горить зеленим, якщо тиск достатній і переходить на червоний, якщо він падає.
Якщо тиск упав, але власник не вимкнув двигун, він автоматично переходить в аварійний режим - обороти не піднімуться більше 2 300 об/хв. Електроніка вирішує, що сталася поломка, і водій змушений добиратися до місця ремонту.
Зміну конструкції кріплень у порівнянні з попередником виділяють особливо.
Не секрет, що повністю перемогти вібрацію на 1-циліндровому двигуні неможливо, але в моторах Honda мінімізували неприємний ефект за допомогою установки нових гумових демпферів і загальною зміною конструкції кріплення двигуна до транцю.
Крім того, зміни торкнулися конструкції румпеля, які повинні допомогти зменшити вібрацію на рукоятціНові двигуни призначені для легких надувних або алюмінієвих човнів, за своїм призначенням вони працюють справно.
Рівень шумів здався порівняно невисоким, прискорення поступальним і рівномірним, явних специфічних моментів під час роботи переважають у всіх режимах. Точніше уявлення можна отримати шляхом безпосереднього порівняння з однокласниками.
Переваги купівлі підвісного мотора для човна у ТОВ Мотофокс
Безкоштовна доставка по Україні в день замовлення
Офіційна гарантія 3 роки (36 місяців) від виробника Honda
Безкоштовна передпродажна підготовка на нашому СТО
Товар в наявності на нашому складі або в магазині
Самий великий Шоу Рум техніки Honda в Україні
Знижка для наших постійних клієнтів
Повний пакет документів для реєстрації плавзасобів (накладна, сервісная книжка, гарантія, інструкция з експлуатації, декларація відповідності)
Зручний спосіб оплати
Технічні характеристики
Номінальна потужність: 6 (к.с.)
Номінальна потужність кВт: 4.4 (кВт)
Тип двигуна: 4-х тактний, 1 циліндр
Робочий об'єм двигуна: 127 (див. куб.)
Діаметр x Хід поршня: 60 x 45 (мм)
Розміщення клапанів: OHV
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці: 5000 – 6000
Система охолодження: водяне (термостат)
Система живлення: карбюратор
Система запалювання: електронна Digital CDI
Система випуску: у воду
ПРИВІД
Передатне відношення: 2.08
Положення перемикання передач: вперед-нейтраль-назад
УСТАТКУВАННЯ
Потужність генератора змінного струму: ні (Вольт/Ампер)
Кількість лопатей гребного гвинта: 3
Розмір гвинта в дюймах (діаметр x крок): 7-7/8 x 6-2/3 (дюйм)
Розмір гвинта (діаметр x крок): 200 x 150 (мм)
Наявність індикатора тиску олії: +
Наявність індикатора перегріву: +
Наявність обмежувача оборотів: -
Наявність аварійного вимикача: +
Управління: румпельне
Система запуску: ручний стартер
Винос гвинта з води: ручний
Зміна нахилу двигуна: ручна 5-ступінчаста
Паливний бак: вбудований+виносний (у комплекті немає)
Місткість паливного бака (за умови комплектації): 1.5(л)
Місткість картера двигуна: 0.55(л)
Місткість редуктора двигуна: 0.1(л)
РОЗМІРИ
Довжина валу (тип ноги): S короткий вал (коротка нога)
Висота транцю: 434.0 (мм)
Довжина: 524.0 (мм)
Ширина: 347.0 (мм)
Висота: 1020.0 (мм)
Суха вага: 27.8 (кг)
Підприємство: Honda Motor Co. Ltd.
Виробник Honda Marine
Країна: Китай
Основні | |
---|---|
Тип | Новий |
Виробник | Honda |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 127 куб. см |
Потужність | 6 к. с. |
Кількість циліндрів | 1 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Максимальна кількість обертів | 6000 об/хв |
Система запуску | Ручний запуск |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Система управління | Румпельна |
Тип паливного бака | Внутрішній |
Об'єм паливного бака | 1 л |
Гарантійний термін | 12 міс |
Діаметр циліндра x Хід поршня | 60mm x 45mm |
Габаритні розміри | |
Довжина | 410 мм |
Ширина | 280 мм |
Висота | 945 мм |
- Ціна: 84 833 ₴