МИ ВИКОНУЄМО НАСТУПНІ ТИПИ РЕМОНТНИХ РОБІТ:
· повну діагностику всіх вузлів;
· заміну проводки;
· усі необхідні ремонтні роботи, пов'язані з двигуном;
· заміну обмотки ротора;
· установку електростартера;
· ремонт вузлів безпеки.
ЦІНИ НА РЕМОНТ БЕНЗИНОВОГО ГЕНЕРАТОРА
Планове ТО бензинового генератора від 400 грн
Очищення карбюратора бензинового генератора від 100 грн
Ремонт поршневої групи бензогенератора від 500 грн
Ремонт електричної частини бензогенератора від 150 грн
Заміна щіток бензинового генератора від 100 грн
Перемотування статора або ротора бензогенератора від 1800 грн
Планове ТО бензинового генератора
Як і будь-яка інша техніка, генератори схильні до зносу. Навіть якщо ви зовсім не користувалися агрегатом деякий час або вмикаєте його «від випадку до випадку», нехтувати перевірками не варто. Зовнішній огляд генератора потрібно проводити перед кожним запуском, як і визначати рівень пального, мастильних рідин і холодоагенту.
Перше планове ТО необхідно виконувати після 50 годин роботи, далі – після кожних 50-100 робочих годин.
ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТО
Технічне обслуговування бензинового генератора включає наступні етапи:
1. Перевірка масла. Відкрутивши пробку, майстер занурює в бак спеціальний щуп, за допомогою якого визначається рівень рідини. При необхідності потрібний обсяг масла заливається.
2. Заміна масла (при необхідності). Даний вид робіт виконується тільки після попереднього прогріву двигуна. Відпрацьоване масло зливається й утилізується, заливається свіже. Майстер перевіряє рівень рідини щупом.
3. Перевірка свічок. Необхідна після кожних 50-100 годин роботи бензинового генератора. Майстер знімає провід, викручує свічку. Якщо деталь пошкоджена, проводиться її заміна. При необхідності майстер регулює положення електродів.
4. Перевірка герметичності паливного бака.
5. Очищення паливного фільтра. Спеціаліст виймає деталь, видаляє пилюку, залишки палива, просушує і встановлює на місце.
Важливо! Якщо ви збираєтеся чистити фільтр самостійно, використовувати бензин та інші легкозаймисті рідини (наприклад, спирт) заборонено.
Очищення карбюратора бензинового генератора
Напевно практично кожен власник бензинового генератора стикався з такою проблемою: агрегат заводиться, але глухне через деякий час після запуску. Ще одна поширена проблема полягає в нерівномірній роботі двигуна, появі плаваючих обертів. У чому причина несправності і як її усунути?
Брудний карбюратор – одна з найпоширеніших причин нерівномірної роботи мотора. Засмічення деталі відбувається через використання неякісного палива або тривалого простою техніки «без діла». Забиті канали та жиклери часто стають причиною нерівномірного роботи карбюратора. Щоб усунути несправність, потрібно:
· зняти повітряний фільтр, витягнути карбюратор;
· зняти електроклапан, який знаходиться в нижній частині деталі (якщо він є);
· очистити голку, поплавкову камеру, жиклер, емульсійну трубку від забруднень за допомогою спеціальних засобів;
· зібрати карбюратор;
· встановити деталі на місце і поставити повітряний фільтр;
· злити старе паливо і замінити його свіжим.
Після чищення двигун буде працювати рівно, а плаваючі оберти зникнуть.
ВАЖЛИВО! При чищенні карбюратора не рекомендується використання тросів та інших сторонніх предметів, які «опинилися під рукою». Для виконання робіт використовуйте спеціальні інструменти для видалення бруду з жиклера і очищення паливних, повітряних каналів.
Ремонт поршневої групи бензогенератора
Бензинові генератори широко застосовуються як у приватних господарствах, так і на промислових підприємствах. Найчастіше їх роль полягає у виробленні енергії в разі аварійного відключення електрики. Поршнева група – та деталь, які швидше за все зношуються при використанні приладу. Недостатня кількість мастильної рідини, несправності роботи системи мащення, вплив високих температур і перегрів двигуна негативно впливає на стан поршневої групи.
ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО НЕОБХІДНИЙ РЕМОНТ ПОРШНЕВИЙ ГРУПИ БЕНЗИНОВИХ ГЕНЕРАТОРІВ?
Ось декілька показників, які допоможуть визначити, що техніку потрібно терміново відправляти майстрам:
· бензиновий генератор «димить» при включенні;
· агрегат працює на неповну потужність;
· генератор занадто швидко нагрівається;
· при роботі утворюються вихлопні гази невластивого кольору;
· перевитрата масла;
· бензиновий генератор працює з перервами.
Ремонт електричної частини бензогенератора
Незважаючи на надійність бензинових генераторів, при постійній експлуатації (і навіть тривалому простої) рано чи пізно виникають збої в роботі техніки. Розглянемо основні «симптоми» несправності електричної частини приладу.
НАЙПОШИРЕНІШІ НЕСПРАВНОСТІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЧАСТИНИ БЕНЗОГЕНЕРАТОРІВ
Перша – генератор не видає електрику. Двигун заводиться «з півоберту», працює нормально, не димить, не стукає, а напруги немає. В чому проблема? Найчастіше струм відсутній при:
· виході з ладу АВР;
· несправності діодів;
· проблем з електропроводкою (з цієї поломкою нерідко зіштовхуються люди, які вважають за краще зберігати техніку в сараях, де можуть водитися гризуни);
· порушеннях цілісності обмотки в статорі або роторі, її перегорання;
· виході з ладу окремих модулів.
Причина відсутності струму в інверторних моделях нерідко полягає в несправності плати інвертора.
Друга несправність полягає у видачі занадто сильного або, навпаки, слабкого струму. У першому випадку проблема може призвести до виходу з ладу підключеного обладнання, у другому – прилади просто не ввімкнуться через нестачу напруги. Причини полягають у:
· несправності електропроводки;
· поломці АВР;
· несправності діодів;
· пошкодженні або порушенні обмотки.
Якщо ж генератор працює нормально, видає струм, але при підключенні приладів глухне, проблема в двигуні. Можливо, деякі вузли не відрегульовані або забиті.
Заміна щіток бензинового генератора
Завдання забезпечення безперебійною подачею електроенергії виникає не тільки на промислових і виробничих підприємствах, але й приватних господарствах. Особливо це актуально для віддалених від великих міст селищ, де перебої постійне явище. Єдиним вірним рішенням стає придбання бензинового генератора. Агрегат виробляє достатній обсяг енергії для живлення як дрібної, так і великої техніки. Як і будь-який інший прилад, він потребує обслуговування і своєчасного ремонту, заміну зношених деталей. Однією з найпоширеніших проблем є забруднення щіток генератора. У разі несвоєчасного очищення це може призвести до виходу з ладу альтернатора, що загрожує суттєвими витратами на ремонт.
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРИ ЗАМІНУ ЩІТОК БЕНЗИНОВИХ ГЕНЕРАТОРІВ
Щоб замінити щітки бензинового генератора, необхідно:
· зняти задню кришку;
· відкрутити довгий болт за допомогою викрутки з ключем;
· зняти щітки;
· очистити струмові кільця;
· встановити нові щітки.
Додатково потрібно прибрати весь пил і бруд з деталей агрегату.
Як зрозуміти, що потрібно замінити щітки в бензиновому генераторі? Основні «симптоми» наступні:
· раптове відключення агрегату;
· низька напруга, яке виникає через уповільнення роботи двигуна;
· швидке розрядження акумулятора.
У зв’язку з тим, що показники можуть свідчити про несправності інших елементів і систем, перед проведенням робіт проводиться діагностика генератора.
Перемотування статора або ротора бензогенератора
Обмотка статора і ротора виконується зі спеціальної обмотувальної шини або емальпроводу. Незважаючи на простоту завдання, це непростий процес через необхідність знання технології, дотримання правил просочування і сушіння.
ПОШИРЕНІ ПРИЧИНИ ПОЛОМОК
Обмотка статора і ротора виходить з ладу через:
· вплив зустрічного струму (найчастіше відбувається при небезпечному підключенні бензинового генератора);
· перегрів двигуна через недостатню циркуляцію повітря;
· токове перевантаження (найчастіше виникає через перевищення заявленої потужності агрегату);
· замикання при експлуатації бензинового генератора в умовах підвищеної вологості.
Як визначити несправність обмотки статора і ротора бензинового генератора? Зверніть увагу на наступні ознаки:
· поява запаху гару ізоляції;
· зупинка роботи двигуна практично відразу ж після запуску;
· зниження або перевищення показника напруги (він істотно вище або нижче належних 230/400 В);
· відсутність вихідної напруги.
Якщо мова йде про трьохфазний агрегат, то при виході з ладу обмотки статора або ротора немає напруги на одній з фаз. Внаслідок цього знижується і лінійна напруга.
У таких випадках потрібно негайно вимкнути агрегат, щоб не допустити перегріву і виходу з ладу самого двигуна.
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ПЕРЕМОТУВАННЯ СТАТОРА АБО РОТОРА ГЕНЕРАТОРА
Як і будь-який інший вид ремонту, робота починається з ретельної діагностики обладнання. Майстри визначають пошкодження ізоляції, після чого вимірюють опір обмотки. На підставі отриманих свідчень фахівці визначають несправність. Найчастіше вона полягає в обриві обмотки, короткому або міжвитковому замиканні. Обсяг ремонтних робіт, спосіб усунення поломки визначається фахівцями на підставі характеру пошкодження.
Якісний ремонт від фахівців «КНК»
Від матеріалу ізоляції та правильності виконання намотування залежить працездатність і термін служби бензинового генератора. Майстри компанії «КНК» використовують тільки якісні матеріали і сучасне обладнання для діагностики і ремонту агрегатів. Ми:
· виконуємо ремонт у власній майстерні;
· працюємо для вас 6 днів на тиждень;
· виїжджаємо на об'єкт замовника в Києві;
· відправляємо обладнання кур'єрською службою або поштою після ремонту.
- Ціна: від 800 ₴